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                        Job Title

                        Administrative & Clerical category jobs

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                        RSM Tax & Accounting Luxembourg - Luxembourg, L-1116(5 hours ago)
                        With a team of about 80 employees, RSM in Luxembourg is a strong medium-sized organization with a sound human touch and solid values. We are the Luxembourg member of RSM International, the 6th largest professional services, accounting and consulting organization in the world. RSM has been recognized as the Network of the Year at the 2017’s The Accountant and International Accounting Bulletin Award...
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                        MAITLAND - Luxembourg, L-2134(5 hours ago)
                        Administrative Assistant (Data Management) – Luxembourg (Fixed-term contract - 12 months) Maitland is a global advisory, administration and family office firm providing seamless multi-jurisdictional legal, tax, fiduciary, investment and fund administration services to corporate, institutional and private clients. Founded in Luxembourg in 1976, the firm is privately owned and fully independent. It ...
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                        SAVELEC SA - Rodange, 4812 (5 hours ago)
                        NOTRE ENTREPRISE Notre société à taille humaine, établie depuis plus de 20 ans au Grand-Duché De Luxembourg est active dans le domaine de l’électricité en bâtiment, alarmes et vidéosurveillance et en constante évolution et développement de ses activités avec usage des technologies nouvelles. Notre société a su s’entourer des meilleurs acteurs afin de se développer sur de nouveaux marchés. C’est da...
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                        Aberdeen Standard Investments - Luxembourg, 1855(5 hours ago)
                        Role Profile Job Title: Senior Company Secretary, AlternativesTeam Division: Company Secretariat Location: Luxembourg Hours: 40 hours per week/Full time Description: The ASI Company Secretarial Team provides a comprehensive and global company secretarial and governance service to the Aberdeen Standard Investments business (the asset management business of the Standard Life Aberdeen Group (SLA Grou...
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                        TOMATIS DEVELOPMENT SA - Luxembourg, 1930(5 hours ago)
                        Nous recherchons un/une Assistant(e) Administratif(ve) (H/F) (Français, Anglais, Espagnol) – CDI temps plein. Description de Poste : Vous serez en contact permanent avec des clients du monde entier et devrez les accompagner dans l’utilisation et la réparation des appareils professionnels que nous leur vendons. Vous devez pouvoir communiquer parfaitement à l’oral et l’écrit en espagnol et anglais. ...
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                        ALZHEIMER EUROPE - Luxembourg, 1417(5 hours ago)
                        Alzheimer Europe Is looking to fill the following Luxembourg-based position: Administrative Assistant (m/f) (Part time) On a permanent basis As the Administrative Assistant, you will: Handle telephone calls, contacts with internal and external partners, messages and requests Assure efficient processing and managing of document flows Provide active assistance in day-to-day activities Perform variou...
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                        Kelly Services - Job location not provided(6 hours ago)
                        Financial Assistant - Fluent in English - Part-time job (50%) (M/F) Tasks Support to the Financial department Management of Excel reports Scanning of document Management of copies and archives Data verification Profile First experience in a financial environment Excellent level of English Management of Excel, Outlook, Internet, numeric skills Detail-oriented Additional information 2-month contract...
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                        LOYENS & LOEFF LUXEMBOURG S.A R.L. - Luxembourg, L-2540(6 hours ago)
                        Loyens & Loeff est un cabinets d’avocat d’affaires au Luxembourg, avec un effectif total de plus de 210 collaborateurs. Loyens & Loeff offre à ses clients des services totalement intégrés en droit fiscal, droit des sociétés, droit bancaire et financier, fonds d’investissement, droit commercial et contentieux . Le cabinet évolue dans un environnement international, la maison mère étant aux Pays-Bas...
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                        LEKAMA GLOBAL LOGISTICS & TRANSPORT S.à r.l. - Roeser, Luxembourg, L-3394(6 hours ago)
                        ASSISTANT ADMINISTRATIF ET FINANCIER DANS LE TRANSPORT Nous recrutons un Assistant Administratif et Financier au sein de la société LGL Transport. Missions : Vous êtes chargé d’impulser la politique administrative de l’entreprise, d’être une force de proposition, et de gérer les activités administratives et financières de l’entreprise. Plus précisément : Du traitement du courrier ; Du traitement d...
                        full job description
                        Kelly Services - Job location not provided(6 hours ago)
                        Personal assistant (female/male) Tasks/responsibilities acting as second point of contact: dealing with correspondence and phone calls managing diaries and organising meetings and appointments, often controlling access to the manager/executive booking and arranging travel, transport and accommodation minutes taking and prepare/review PowerPoint presentations manage office supplies organising event...
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                        Randstad Luxembourg - Luxembourg(6 hours ago)
                        We are currently looking, for one of our clients, an European Institution, for a : Investor Relations Administrative Assistant – English speaking (W/M) 6-month contract Within the front-office desk in charge of Funding and Investor Relation, you will assist daily Investor Relations activities as well as management of banks and market contacts. You will also act as Personal Assistant to the Head of...
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                        Adecco - Luxembourg(6 hours ago)
                        Vous cherchez un emploi à temps partiel ? Ce poste est peut-être le vôtre. Votre mission Aide à l'élaboration des factures Administration des comptes débiteurs et créditeurs Administration de la TVA Divers tâches administratives Votre profil Vous avez des connaissances en comptabilité Vous maîtrisez le français et l'anglais Vous justifiez d’une première expérience d’au moins 2 ans dans un poste si...
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                        Do Recruitment Advisors - Luxembourg(6 hours ago)
                        Junior Associate, Office Services (M/F) The receptionist will be responsible for the day-to-day running of the reception. He/she will be expected to provide a consistently excellent reception service for the organization, with duties including switchboard management, welcoming visitors, booking and organization of meeting rooms and acting as a central information point. RESPONSIBILITIES (including...
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                        Randstad Luxembourg - Luxembourg(6 hours ago)
                        For one of our clients based in Luxembourg we are looking for a: Legal Assistant ENG/GER (M/F) - CDI Your duties and responsibilities: • Maintenance of registers and other corporate documents • Organization and preparation of board, shareholders’ and other meetings • Filings with the Register of Commerce and Companies • Filing and administration of legal documents • Assisting in the preparation of...
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                        Adecco - Luxembourg(20 hours ago)
                        Ihre Aufgaben: Tägliche Verwaltung von administrativen Aufträgen des Departements (Klassifizierung und Digitalisierung von Dokumenten; Verwaltung der Briefe, Organisieren von Versammlungen …) Zusammenarbeit mit mehreren Entitäten der Firma Datenbank der Kundenkontakte updaten Schreiben und Formatierung von verschiedenen Dokumenten in English und Französisch Ihr Profil: Sie haben eine vorherige Erf...
                        full job description
                        Adecco - Luxembourg(20 hours ago)
                        Ihre Aufgaben: Das Team in administrativen Aufgaben unterstützen Verfolgen, Durchführen und Kodieren von Rechnungen Verfolgung von Kostenrechnungen Kundenmahnungen Kundendaten updaten und verfolgen Erstellung und Formatieren von Dokumenten Ihr Profil: Sie haben 2 bis 4 Jahren Erfahrung in ähnlicher Stelle: Idealerweise in Finanzen oder Anwaltskanzlei Abschluss in Sekretariat oder Sprachen Sie spre...
                        full job description
                        Adecco - Luxembourg(1 day ago)
                        We are looking for one of our client a : Paralegal Officer Purpose: This role is responsible for electronically filing/saving and archiving the corporate documentation of domiciled funds and the bank contractual documentation in relation to funds monitored in the department. The role also provides administrative support to the teams. Key Accountabilities: File physically and save electronically th...
                        full job description
                        Automobile Club du Luxembourg ASBL - Bertrange, 8080(1 day ago)
                        L’ACL (Automobile Club du Luxembourg), partenaire de la mobilité et défenseur des intérêts de 180.000 membres, se propose d’engager pour entrée immédiate un(e) : Secrétaire général / Assistant de Direction (H/F) à temps plein et à durée indéterminée Dans le cadre d’un départ en retraite, nous recrutons un secrétaire général qui sera rattaché au Directeur, dont les principales missions et responsab...
                        full job description
                        Greenfield S.à r.l. - Luxembourg(1 day ago)
                        Greenfield is very happy to work with a large international investment company in their search for a Company Secretary. They have offices worldwide and they finance and develop great companies, real estate and infrastructures. The role is to help support their team in Luxembourg. Your key responsibilities: Support with the day-to-day corporate and administrative matters for a portfolio of companie...
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                        Badenoch & Clark Luxembourg - Luxembourg(1 day ago)
                        Benjamin Bodson +352 26 19 28 1034 Are you fluent in English? Have you a previous experience in an architectural firm or an engineering office? Are you a multi-tasking person? If yes, this offer might be of your interest! The position is a permanent role based in Luxembourg. For this client we are looking for an experienced professional for the position of Senior Administrative Assistant. Your Res...
                        full job description
                        Randstad Luxembourg - Luxembourg(3 days ago)
                        For one of our clients, a EU Institution based in Kirchberg, we are looking for a: Middle Office (MO) Assistant Main tasks: • Review and register incoming invoices • Assist officers during the invoice verification and liaise with the service providers for clarifications as necessary • Prepare and monitor disbursements from different funding sources • Work in close cooperation with other services t...
                        full job description
                        Adecco - Luxembourg(3 days ago)
                        Votre rôle sera de : Réaliser et suivre les rapports mensuels, Suivre des ventes de produits stratégiques, Organiser les formations (Salles de réunions,invitations, démonstration des produits) Supporter les équipes sur toute la gestion administrative Rédiger des offres avec l’aide des commerciaux Aider la partie customer service sur les commandes sous SAP Participer aux enquêtes de satisfaction cl...
                        full job description
                        Adecco - Luxembourg(3 days ago)
                        Vous serez en charge d'assister une équipe composée d'avocats pour: Les tâches de secrétariat telles que : les mails, le courrier, impressions La gestion de la correspondance pour le portefeuille de dossiers L'organisation et la coordination des agendas, des rendez-vous, lunchs, réunions et voyages d'affaires pour l’équipe La rédaction des différents documents en plusieurs langues Le suivi des not...
                        full job description
                        Adecco - Luxembourg(3 days ago)
                        You will be in charge of : Administrative support for the Partner. Coordinate specific projects Phone calls, enquiries and requests Partner’s agenda Contact with clients, internal and external contact persons and service providers; Organize various meetings Prepare presentations for conferences, training sessions and seminars; Draft letters, reports and documents; Preparation of invoices, follow-u...
                        full job description
                        Adecco - Luxembourg(3 days ago)
                        Votre mission Réception des appels entrants Accueil physique et création de badges Fournir les équipements adéquats aux visiteurs Gestion de la boite commune et des faxes Gestion des voyages, taxis et tous les déplacements professionnels des employés Réception, traitement et enregistrement du courrier Votre profil Formation en secrétariat ou en administration Vous avez une expérience solide en tan...
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