Jobs at Ajilon Luxembourg

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Ajilon - Luxembourg(1 hour ago)
Présent sur le marché du Grand Duché du Luxembourg depuis 1994, Ajilon vous offre un large éventail de solutions en ressources humaines sur mesure axées sur la gestion des compétences. Ajilon est une filiale du Groupe Adecco, leader mondial des services en ressources humaines. Nous offrons les services suivants : -Ajilon HR Solutions -Ajilon Consutling -Ajilon Recruitment Ajilon cherche pour son d...
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Ajilon - Luxembourg(7 hours ago)
Your responsibilities : You will have the full responsibility of a portfolio of client accounts and as thus will act as the main liaison and point of contact for all matters relating to the accounts, including preparing management accounts, financial statements, managing audit process, preparing and filling VAT returns, reporting and other ad hoc projects; You will be an important link between man...
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Ajilon - Luxembourg(7 hours ago)
- PAID INTERNSHIP - INTERNSHIP AGREEMENT - Your Role As a trainee the successful candidate will join the Accounting team to help them on their daily work and more specifically, the role would consist of assistance on the following: Book and follow-up on invoices and expenses; Follow-up on unpaid long aged invoices; Prepare documents for payment; File documents. Your Profile Graduate in accounting ...
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Ajilon - Luxembourg(2 days ago)
Starting date : January 2020 Duration : 7 months Your main responsibilities Manage the statutory requirements of a portfolio of Luxembourg (and other jurisdictions), listed and unlisted, with supervision Manage and mitigate risk, within the day to day activities and escalate as appropriate Maintain statutory books and regulatory filings for the assigned portfolio of clients Organise, prepare agend...
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Ajilon - Luxembourg(4 days ago)
Duration : 9 months Starting date : January About the position The Facilities Coordinator will provide assistance to the Facilities Manager and Facilities Team, for efficient running of the company. In addition, the Facility Coordinator will participate in the move project to the new building. Your main responsibilities Space planning. Occasionally cover the reception Monitor Helpdesk queries and ...
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Ajilon - Luxembourg(4 days ago)
Disponible à partir de Janvier 2019 Durée minimum : 6 mois Convention de stage obligatoire Votre mission : Accueil physique des clients, candidats et collaborateurs Gestion des appels téléphoniques et traitement/dispatch Gestion/préparation des salles de réunion Gestion quotidienne du courrier interne et externe Réalisation de divers travaux administratifs : gestion et planification de séminaires,...
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Ajilon - Luxembourg(5 days ago)
Your responsibilities : - Monthly / Quarterly Accounting – Establish detailed operating reports - Perform complete accounting recognition for acquisitions and dispositions - Perform analysis, make recommendations, prepare responses on accounting matters - Provide Ad hoc financial expertise as required. - Deliver clear, accurate figures and support to our clients - Responsible that all internal pro...
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Ajilon - Luxembourg(5 days ago)
Votre mission: Le consultant travaillera au sein de l’équipe : IT-Risks Ses tâches comprendront : La réalisation des analyses, De la production des reportings réglementaires, Du suivi des tests métiers, Du suivi post mise en production et des évolutions Du support de production Votre profil : 10 ans d'expérience en risques bancaires et produits de marché et/ou fonds d'investissement ainsi qu'en ré...
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Ajilon - Luxembourg(5 days ago)
Pour l’un de nos clients situé au centre du Luxembourg, nous sommes à la recherche d'un Corporate Officer Durée de la mission : 3 mois Starting date : janvier 2020 Les principales responsabilités Organiser les Conseils d'Administration et les Assemblées Générales (ordinaires et extraordinaires), Rédiger les procès-verbaux des assemblées générales, les procurations et les avis aux actionnaires, Réd...
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Ajilon - Luxembourg(6 days ago)
Votre mission: Comptabilité général Calcul des salaires sur Key Paie Élaboration des déclarations de TVA Point de contact clients et administrations locales Conseil en matière de droit du travail, de sécurité sociale et de fiscalité Votre profil: Vous êtes diplômé en comptabilité niveau BAC + 2 ou plus Vous avez une expérience significative en gestion de salaires au Luxembourg Vous maîtrisez parfa...
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Ajilon - Luxembourg(7 days ago)
The Adecco Group cherche pour son agence au Luxembourg, un(e) Stagiaire Assistant administratif Office Manager Disponible à partir de janvier 2020 Durée minimum : 6 mois Convention de stage obligatoire Votre mission : Fournir un soutien administratif (Gestion et planification de séminaires, mise à jour de la base de données, envoi des tests etc.) Fournir un soutien administratif des projets RH Fou...
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Ajilon - Luxembourg(7 days ago)
- PAID INTERNSHIP - 12 MONTHS - DECEMBER 2019 - Your Role Service delivery and standards Review of eligible assets according to the legal and regulatory restrictions as issued by applicable CAA (“Commissariat aux Assurances”) regulations and European legislation as well as the alignment with the defined investment strategy Analyse new portfolio investments in accordance with home and host country ...
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Ajilon - Luxembourg(7 days ago)
- PAID INTERNSHIP - 6 MONTHS - INTERNSHIP AGREEMENT - Role summary and description: We are looking for a creative individual who is studying graphic design, who will be responsible for: Helping to design collateral to deliver high impact marketing material across multiple channels including brochure-ware, digital, web and internal communications Enhancing the Company’s brand visibility and percept...
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Ajilon - Luxembourg(13 days ago)
Votre mission: - Dans le cadre d’un projet de migration et d’onboarding, le consultant s’assurera que tous les actions soient menées en temps et en heure par tous les intervenants du projet - Il aura également la responsabilité de définir et de maintenir tous les documents relatifs aux principes de migrations - Il sera également amené à participer aux différentes réunions faisant partie dans la ge...
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Ajilon - Luxembourg(13 days ago)
Starting date : December 2019 Duration : 7 months Your main responsibilities Manage the statutory requirements of a portfolio of Luxembourg (and other jurisdictions), listed and unlisted, with supervision Manage and mitigate risk, within the day to day activities and escalate as appropriate Maintain statutory books and regulatory filings for the assigned portfolio of clients Organise, prepare agen...
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