Jobs at Kelly Services

<< previous | Displaying 1-24 of 24 results | next >>
Kelly Services - Job location not provided(1 hour ago)
For one of our clients, a prestigious management company, we are looking for an Accountant fluent in English Status: CDI Your responsabilities: Financial Accounting : Day to day accounting for various companies : bank statements; invoices; accruals and provisions. Maintain interest calculation schedules; amortisation / depreciation schedules if applicable; month-end reconciliations; Intercompany r...
full job description
Kelly Services - Job location not provided(1 hour ago)
Nous recherchons activement pour notre client, une société spécialisée dans le secteur des assurances et basée à Luxembourg, le profil suivant : Assistant(e) administratif (-ve) - H/F Temps plein - 40h/semaine Mission intérim de 3 mois en vue d'embauche Salaire : 30K€ annuel · Mission : Accueil physique et téléphonique, Gestion du courrier, Encodage de données, Support administratif, Archivage, Cl...
full job description
Kelly Services - Job location not provided(1 day ago)
Transfer Agent - Fund Order Processing - Interim - M/F Missions Receive and place manual transactions received from shareholders (subscriptions, redemptions, switches and transfers) in the transfer agency system, according to procedures in place; Manage the SWIFT queues and ensure the SWIFT repair messages are processed within the funds trading cut-off times; Ensure daily deadlines are met in a mu...
full job description
Kelly Services - Job location not provided(4 days ago)
Our client, a management company is looking for an Accountant LUX Gaap / US Gaap Status: temporary contract of 3 months to start Responsibilities: · Review and approve general ledger reconciliations as prepared by shared services center · Submission of supplier invoices to A/P Group (shared Services) · Transmission of A/P invoices to BBC/COE and assistance to solve local matters · Record adjustmen...
full job description
Kelly Services - Job location not provided(4 days ago)
Customer Services Officer fluent in English and German - banking sector (M/F) Tasks/responsibilities - Provide support to customers on the day to day use of the Banking's products and services - Investigate, monitor, record and resolve any queries or issues raised by the customer, via e-mail - Follow-up their day to day problems and questions in a customer focused approach. Qualifications/required...
full job description
Kelly Services - Job location not provided(4 days ago)
Hôtesse d'accueil trilingue (H/F) Dans le cadre de notre fort développement, notre client recherche un(e) Hôte(sse) d'accueil trilingue (H/F) pour son entité du Luxembourg. Poste en temporaire à démarrer de suite en vue de CDI LA MISSION Rattaché(e) au Directeur d'agence, vous êtes en charge du bon fonctionnement de la réception physique et téléphonique et de la satisfaction client. Vos missions p...
full job description
Kelly Services - Job location not provided(4 days ago)
For one of our clients, a management company, we are looking for an Accounting Support Officer Status: CDI The main responsibility of this position is to provide administrative support to the Accounting team. Your Tasks: Daily filing of accounting supports (invoices, bank statements) Scanning & filing of accounting supports, tax returns & tax statements Organize and maintain ongoing records (offli...
full job description
Kelly Services - Job location not provided(4 days ago)
Notre client, une société immobilière haut de gamme, recherche pour son site de Luxembourg un : Assistant - Réceptionniste (F/H) 40h/semaine (H/F) Pour de suite jusqu'à fin avril Tâches principales ; Accueil téléphonique et physique des visiteurs, Gestion et suivi des entrées et sorties, Gestion du courrier, Récupérer des documents auprès de la fiduciaire, Tâches administratives annexes, Profil re...
full job description
Kelly Services - Job location not provided(4 days ago)
Chargé(e) de clientèle (H/F) Notre client, une prestigieuse société de promotion immobilière, recherche dans le cadre de son développement un(e) Chargé(e) de Clientèle (F/H). LA MISSION Rattaché(e) au Directeur d'agence, vous êtes en charge de la gestion de la relation client. A ce titre, vous êtes le/la garant(e) du suivi des opérations immobilières et du maintien de la prestation de qualité. VOT...
full job description
Kelly Services - Job location not provided(5 days ago)
Business Expert Fund Processing Services - Interim - M/F Missions The Business Expert reports directly to the Chief of Staff, Fund Processing Services Luxembourg and provides support to the TA business units on different items including: * Taking full ownership of project planning for the business; * Ensuring deliverables from all parties including IT; * Defining and setting up business processes,...
full job description
Kelly Services - Job location not provided(5 days ago)
Repo and Collateral Management Officer (f/m) - Temporary contract Tasks : Administration of Triparty Collateral Management contracts set up Administration of Triparty Collateral Management process Handling of customer calls, queries and exceptions related to the Triparty Collateral Management services on a daily basis Profile : Bachelor's level degree in business, finance or economics Minimum 1 ye...
full job description
Kelly Services - Job location not provided(5 days ago)
Agent Fund Order Trading - Interim - H/F Missions Au sein de Global Fund Trading, les agents des équipes Fund Order Trading sont en charge : - Réceptionner et transmettre les ordres sur fonds HF et MF auprès des différents administrateurs/TA dans le monde ; - Analyser, compléter et transmettre la documentation spécifique pour la transmission des ordres sur fonds ; - Assurer le suivi, le contrôle e...
full job description
Kelly Services - Job location not provided(5 days ago)
Agent Securities Database - Intérim - H/F Missions : Gestion du système central : * Assure la gestion de la base valeur à Luxembourg : ouvertures des codes valeurs, renseignement et mise à jour des données sur les Fonds et Autres Produits, maintien du niveau de qualité et de régénération des informations contenues dans la base de données ; * Analyse les prospectus reçus et met à jour les données d...
full job description
Kelly Services - Job location not provided(5 days ago)
Chargé de Relation - Middle Office Corporate banking - Intérim - H/F Missions : Gestion de la vie du compte : * Assurer la gestion administrative des comptes de la clientèle Corporate Banking (ouvertures, clôtures, mises à jour) ; * Suivre la conformité de la base de données de nos clients vis-à-vis des exigences réglementaires (QI/FATCA/CRS/EMIR/MiFID) en vue d'assurer le reporting auprès des aut...
full job description
Kelly Services - Job location not provided(5 days ago)
Agent price chasing - Interim - H/F - Tâches et responsabilités : Contrôle des cours encodés dans la base : * Récupère, contrôle et intègre les cours sur Mutual Funds et autres produits auprès des providers (Telekurs et Bloomberg) ou toute autre source de valorisation ; * Récupère, contrôle et intègre les cours finaux sur Hedge Funds via les statements reçus dans Gestion des Entrants ou tout docum...
full job description
Kelly Services - Job location not provided(5 days ago)
Business Expert Fund Processing Services - Interim - M/F Missions The Business Expert reports directly to the Chief of Staff, Fund Processing Services Luxembourg and provides support to the TA business units on different items including: * Taking full ownership of project planning for the business; * Ensuring deliverables from all parties including IT; * Defining and setting up business processes,...
full job description
Kelly Services - Job location not provided(5 days ago)
Personal assistant (female/male) - Temporary contract Tasks/responsibilities acting as second point of contact: dealing with correspondence and phone calls managing diaries and organising meetings and appointments, often controlling access to the manager/executive booking and arranging travel, transport and accommodation minutes taking and prepare/review PowerPoint presentations manage office supp...
full job description
Kelly Services - Job location not provided(6 days ago)
Reconciliation Agent Business Analyst - Interim - M/F Missions * Support and enhance Daily reconciliation process of TA bank accounts; * Perform system and process analysis to improve reconciliation process and reporting; * Analyze reports and data compilation; * Analyze of existing flows creating associated "Day in a life' and "As Is' documentation; * Ensure process is applied according to proced...
full job description
Kelly Services - Job location not provided(6 days ago)
Client Account Support Officer - Interim - H/F Tâches principales : Prendre en charge les demandes d'ouvertures de comptes des clients, s'assurer de la présence de l'ensemble des documents réglementaires (FATCA, CRS, MIFID) obligatoires, avant de procéder à l'ouverture en tant que telle ; Mettre en place les différents flux entrants et sortant sur les comptes des clients ; Prendre en charge les de...
full job description
Kelly Services - Job location not provided(6 days ago)
TA Dealing Agent - AIF - Interim - M/F Tasks In your role, directly facing asset managers and fund investors, you will: * Receive and place new transactions received from shareholders (subscriptions, redemptions, switches and transfers) in the transfer agency system, according to procedures in place; * Manage the SWIFT queues and ensure that the repair SWIFT messages are processed within the funds...
full job description
Kelly Services - Job location not provided(12 days ago)
NAV Team Leader - Intérim - H/F Missions La mission consistera à assumer les tâches suivantes : - Suivi de la production du groupe comptable ; - Assurer un rôle d'interlocuteur privilégié en interne et en externe ; - Assurer le relais entre les équipes et la hiérarchie ; - Analyser les processus en vigueur et les remettre en question ; - Assurer le suivi de la Surveillance permanente ; - Suivi des...
full job description
Kelly Services - Job location not provided(12 days ago)
Agent Reporting Légal OPC - Intérim - HF Tâches principales : Vérifier/contrôler les différents rapports financiers produits dans le but de les soumettre aux autorités légales, au Conseil d'Administration et aux actionnaires. Centralisation des commentaires de la Management Compagnie, le gérant de l'OPC et autres intervenants extérieurs. Gestion du respect des délais par les différents intervenant...
full job description
Kelly Services - Job location not provided(12 days ago)
NAV Assistant Team Leader - Intérim - H/F - Missions La mission consistera à assumer les tâches suivantes : Validation des valeurs nettes d'inventaires ; Reporting Client ; Suivi de l'exhaustivité des flux sortants ; Collecte des informations concernant l'audit des fonds ; Management des valorisateurs (Accountant) ; Assistance/Formation des valorisateurs (Accountant). Profil Une bonne connaissance...
full job description
Kelly Services - Job location not provided(12 days ago)
Financial Analyst (M/F) For one of our customer based in Kirchberg, we are currently looking for a Financial Analyst (M/F) in the framework of a temporary contract of 6 to 9 months. Your tasks Support the local and global Financial Team members in their activities (mostly under supervision), Manage the consolidation, Analyze financials for budgets, Review forecast and actual results, Participate t...
full job description
<< previous | Displaying 1-24 of 24 results | next >>