Office Manager jobs in the Government and Public Sector industry

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Citco Fund Services (Luxembourg) S.A. - Luxembourg(9 days ago)
Business Developer - Global Subsidiary Governance Service About Citco Since the 1940s Citco has provided specialist financial services to alternative investment funds, investors, multinationals and private clients worldwide. With over 6,000 employees in 45 countries we pioneer innovative solutions that meet our clients' evolving needs, and deliver exceptional service. Our continuous investment in ...
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Adecco - Luxembourg(5 days ago)
As an Administrative Assistant, you will be in charge of : Support in administrative and organizational tasks to the Director Answer phone calls and e-mails, schedule management, appointments, handle expense reports and legal documents Do day-to-day assistance: organize meetings, lunches, conference-calls, assist weekly meetings for the entire team Order supplies and take care of the office Suppor...
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Adecco - Luxembourg(7 days ago)
Office space is yours! Let’s show your talent to manage executives’ day-to-day tasks! Your tasks General administration tasks Scanning, filing and archiving of documents Answering phone calls and e-mails, schedule management, appointments, handle expense reports. Day-to-day assistance : organize meetings, lunches, conference-calls, assist weekly meetings, write minutes and reports. Be the organiza...
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Adecco - Luxembourg(12 days ago)
Office space is yours! Let’s show your talent to manage executives’ day-to-day tasks! Your tasks Assist in the accurate preparation of original legal documents and in the finalisation / signing / administration of contractual documentation; Assist and ensure follow-up of all procedures of legal documents (e.g. prepare and circulate legal contributions to internal decision-making counterparts, prep...
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Nederlandse Ambassade in Luxemburg - Luxembourg, L-2763(28 days ago)
Medewerker Consulaire Zaken bij de Nederlandse Ambassade te Luxemburg (voltijds) De Nederlandse ambassade in Luxemburg is op zoek naar een Consulair Medewerker per 15 augustus 2019. De functie (37,5 uur) is in eerste instantie voor een periode van 2 jaar maar kan nadien bij goed functioneren overgaan in een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd. Werkomgeving De Nederlandse Ambassade in Luxembur...
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Adecco - Luxembourg(10 hours ago)
Vous possédez une première expérience dans le domaine du secrétariat et vous êtes disponible de suite ? Vous souhaitez continuer votre carrière dans ce domaine? Vous êtes bilingue français/ Allemand ? Vous recherchez un emploi situé au Grand-Duché de Luxembourg en temps partiel, en vue d'embauche après période intérimaire ? Vous recherchez un lieu de travail sans les contraintes des bouchons? Vous...
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Adecco - Luxembourg(11 hours ago)
ous possédez une première expérience dans le domaine du secrétariat et de la comptabilité et vous êtes disponible de suite ? Vous souhaitez continuer votre carrière dans ce domaine? Vous êtes bilingue français/ Allemand ? Vous recherchez un emploi situé au Grand-Duché de Luxembourg en temps partiel, en vue d'embauche après période intérimaire ? Vous recherchez un lieu de travail sans les contraint...
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Adecco - Luxembourg(11 hours ago)
Are you interested in an innovative start-up in the field of mobile/online payment? Are you fluent in German and English? Are you at ease with being the first contact for the clients? Your tasks Managing the first client requests and requirements based on received incidents by applying the procedures Solving incidents or finding appropriate solutions and/or suggestions Transferring the incidents t...
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Adecco - Luxembourg(1 day ago)
Nous recherchons pour l'un de nos clients : Comptable Missions Responsable de la comptabilité clients Suivi des clients Récupération des créances commerciales (envoi des rappels, appels téléphoniques aux clients, traiter avec les sociétés de recouvrement et les huissiers) Encodage des financiers (banque, caisse, cetrel) Rapprochement des paiements avec les factures clients et fournisseurs Suivi de...
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Adecco - Luxembourg(7 days ago)
Vous serez en charge d'assister une équipe composée d'avocats pour: Les tâches de secrétariat telles que : les mails, le courrier, impressions La gestion de la correspondance pour le portefeuille de dossiers L'organisation et la coordination des agendas, des rendez-vous, lunchs, réunions et voyages d'affaires pour l’équipe La rédaction des différents documents en plusieurs langues Le suivi des not...
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Company Confidential- Luxembourg City(9 days ago)
Conducting Officer For a leading international asset management company in Luxemburg with UCITS and AIFMD licenses, we are looking for a Conducting Officer in charge of product/portfolio management and oversight of delegated functions. For this role, we require the following experience and skills: At least 10 years of relevant experience in the financial industry with at least 3 years acting as a ...
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INCERT GIE - Leudelange, 3372 (10 days ago)
About us INCERT is a public agency under the Ministry of the Economy of Luxembourg. INCERT manages sensitive IT infrastructures on behalf of the State of Luxembourg, and provides products and services based on knowledge and experience acquired in cryptography, eTravel documents and cybersecurity. Within the scope of the deployment of a new IT infrastructure, INCERT is now recruiting a customer sup...
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